Ahorn Crash Dieet

Gevonden op internet (vertaling):

Ahorn Crash Dieet – Afvallen en Water – de Unknown Secret

Ahorn Crash Dieet

Afvallen en Water: Een manier om uw lichaam snel Shed Ponden en Keep Them Off Bijna iedereen die dit leest – zelfs de magerste – denken dat ze moeten afvallen. En Amerikanen zijn bijna geobsedeerd door gewichtsverlies. We denken erover, lees erover, praten over en – meest belangrijk voor marketing mensen – besteden we veel op het eerste, misschien zouden we allemaal beter af zijn als we nog wat perspectief. Velen van ons zijn het meten van ons tegen de nieuwste hunk of model (kies uw geslacht) hebben we op tv zien op in de bladen. Wat we niet onszelf eraan herinneren, is dat op zoek als die veel werk vereist. Veel van deze prachtige mensen uren per dag op zoek zo goed. Lees meer: Ahorn Crash Dieet – Ze worden ook vaak bijgestaan ​​door trainers, cosmetica mensen en fotografen. Ja, fotografen. Het is een schokkende ding om een ​​aantal van de mooie mensen in persoon te ontmoeten. Terwijl ze nog steeds mooi, hun schoonheid is, nou ja, iets minder spectaculair.

En dat komt omdat wonderen kan worden gedaan met camera’s, afhankelijk van de hoek van het schot, de verlichting, en een groot aantal andere factoren. En niet te vergeten wat er kan gedaan worden met een computer now. de punt dat ik wil zeggen is om wat rustiger aan jezelf. Afvallen is moeilijk genoeg zonder het meten van je tegen iemand. Maatregel tegen jezelf, en je zult veel werk om een ​​rijke samenleving do. In (en dat is ons hebben, mensen: gemeten ten opzichte van een groot deel van de rest van de wereld, en tegen de rest van de geschiedenis, iedereen die een huis en eten – niet om de rest van wat we hebben genoemd – is rijk) hebben we geen zorgen te maken over eten. We weten dat er voedsel om te eten, minstens 3 maaltijden per dag, en meestal meer zijn. En een deel van het probleem is dat we nooit hungry. I ‘m niet suggereren dat er een aantal goede in real hongersnood-type honger. Dat is een echte, levende tragedie.

Beste Afvallen Dieet – Ahorn Crash Dieet

Maar we gaan door middel van ons leven te eten voordat we de kans hebben gehad aan een knagende honger te voelen. We weten niet hoe het voelt om echte honger. We blijven eating. It ‘s een interessante ervaring om te gaan door middel van een dag, en eten alleen als we echt honger hebt. Als we echt dat deed, zouden de meeste van ons eten veel minder dan we nu doen. Ahorn Crash Dieet – meer informatie: Maar eten is niet alleen voor voeding: het is een tijd om te praten, om samen met degenen die we liefhebben, en de kans relax. Given, zal het lichaam ons vertellen wanneer we iets nodig hebben. Dat is hongergevoel. En het lichaam zal ook vertellen ons wanneer we water nodig.

Dat is thirst. de probleem is dat we niet goed zijn in het opmerken dorst. En de meeste mensen dorst signalen zwakker worden naarmate ze ouder worden. En als ons lichaam dorstig is, we de neiging om dat te lezen als honger. En in plaats van het krijgen van een glas water, eten we een donut. En het gewicht begint te kruipen up. Your regelmatig, 20 glazen per dag routine is de manier om te beginnen af ​​te vallen. Afvallen met water is niet een soort wonder, 10-kilo-per-week soort van genezing. Maar je verliest gewicht op dit regime. En je zult voelen en er beter uitzien naar andere deel van het probleem boot. de is dat een dieet geeft ons het gevoel beroofd. En we kwalijk dat.

En waarschijnlijk zou moeten. Dus stop met diëten. Nu. Maak een gelofte om jezelf: Ik zal nooit dieet weer. Ik zal zo veel als ik want. Of natuurlijk, dit is een trucje op je geest te eten. Maar het werkt. En dit is de manier om te beginnen te verliezen dat weight. Keep drinkwater regelmatig.

En wanneer je lichaam begint te vertellen dat jij (of je denkt dat het is je vertellen), “Ik wil een snack,” dan truc. Drink een groot glas water. Als je wilt dat het een speciale traktatie zijn, maken het ijs, drinken of met een schijfje citroen. (De citroen heeft geen calorieën, voor het geval je je afvraagt). Maar als je drinkt, maar herinner jezelf eraan dat je kunt net zoveel hebben als je wilt . . . je bent gewoon het uitstellen van het een beetje. Als dat glas wordt gedaan, drink een ander. Dan wachten. Slechts 15 minutes. What water is de eerste om je lichaam te geven het water die het nodig heeft, voor het geval dat je een valse honger signaal krijgt. Maar het vult ook de maag, en echt maakt je minder hungry. 15 minuten voor het eten van een maaltijd, hetzelfde doen.

2 glazen water. Elke keer dat u wordt verleid om een ​​hapje te eten, doe dit. U zult verbaasd dat zoiets goed voor je ook kan helpen je verliest die kilo’s dat u wilt zich te ontdoen van. Maar het werkt. En je lichaam – niet alleen uw taille – zal u bedanken voor het. Andere truc is om “water rijk” voedsel gebruiken om te helpen gewicht te verliezen. Door water rijk, ik bedoel voedingsmiddelen die een hoog percentage water hebben natuurlijk. Dergelijk voedsel zal vrijwel altijd lager in calorieën dan ander voedsel, en zal u helpen vechten tegen de strijd van de waistline. What zijn enkele van de voedingsmiddelen die passen in de waterrijke arena?

Nou, soepen zijn de eerste die we moeten denken, omdat ze een krachtig wapen in uw gewichtsverlies arsenal. It is belangrijk te onthouden dat soepen zijn niet altijd laag in calorieën. Sommigen – zoals boter en room beladen bisques en andere dergelijke – kan eigenlijk vrij hoog in calorieën. Pas op, als goed, van de “crème van wat” soepen. Niet dat er iets mis met hen, maar zij zijn waarschijnlijk niet wat u zoekt om weight. de makkelijkste regel te verliezen om te onthouden zal ook blijken de meest nuttige. Voor ons doel hier, de soepen om te zoeken naar zijn degenen die je doorheen kunt kijken. Daarmee bedoel ik heldere soepen, zoals bouillon of bouillon op basis van soups. Here ‘s een voorbeeld. Laten we zeggen dat vrienden op het werk heb je gesproken in uit te gaan naar een Chinees buffet voor de lunch. (De reden waarom ik geef dit voorbeeld is dat het een vice val ik in een of twee keer per maand!) Bij een buffet, er is niets, maar je geweten om u te stoppen met het eten van wat je wilt, en al uiteengezet in voor je zijn soorten calorie vol goodies. Dus, wat is om u te stoppen met het aantrekken van 2 kilo in 30 minuten?

Soup. Nogmaals, denk eraan, je bent niet op dieet. Je zult nooit op dieet weer. U kunt – in theorie – eten wat je wilt. Maar voordat je een bord met iets, krijgen een kom heldere soep. Misschien is het buffet heeft kippenbouillon of wonton soep of een andere heldere soep. Hier krijg je een grote kom vol, en geniet van het. I ben ook in de veronderstelling dat je je vóór de maaltijd water had. Voor een speciale traktatie, wilt u misschien uw water te ruilen voor Chinese thee. Maar drink een paar kopjes thee, eet je soep, en nu kunt u het buffet met een gerust geweten te maken . . . en met een rand genomen van uw appetite.

Or laten we zeggen dat je thuis bent, en het diner u van plan bent is goed – maar hoge calorie. Hoe ga je om ervoor te zorgen dat je niet te veel eet en later spijt van krijgen? Nogmaals, het plannen van een soep voor het hoofdgerecht. Bouillon is altijd een goed – en elegant – manier om een ​​maaltijd te beginnen. Maar uw heldere soep idee kan worden aangekleed heel goed en maakte elegante, of u kunt gekleed naar beneden, en genieten van iets wat stevig is dat ook voedingsstoffen gevuld. Hier is een goeie om te proberen voor een stevig en gezond de winter dag. Hearty Winter Groentesoep (Maar goed voor de zomer, ook . . . ) 1. Voordat u begint, hak een ui in kleine stukjes. Snijd een stukje van knoflook als well. 2. Verhit een grote soeppan op middelhoog vuur.

Wanneer het oppervlak wordt verwarmd, giet er een eetlepel olijfolie oil. 3. Verdeel de olie over het oppervlak. Voeg een paar rode peper vlokken, en een halve theelepel elk van oregano en basil. 4. Voeg de ui. Draai het vuur laag en kook tot de ui soft. 5. In de tussentijd, hak een wortel en 2 stengels bleekselderij. Als de ui zacht is, voeg de wortel en selderij bij de uien en bak totdat de kleur verandert bright. 6. Terwijl dat is het koken, het openen van een blikje tomaten en hak ze in het blik. (Gewoon een mes in de bus gezet, en snijd ze in elkaar. Geloof me, het werkt) . 7. Voeg de tomaten, en laat een paar minutes.

8. Nu, voeg wat water. Hoezeer is aan u . . . hangt af van hoe dun of dik je je soep. Als u wilt, gooi in een kippenbouillon blokje in wat flavor. 9 toe te voegen. Kook gedekt voor 10 minuten. Voeg zout en peper naar smaak. Als u wilt, gooien in een aantal overgebleven rijst aan de soep verrijken.